Estructura, Función y Manipulación de Péptidos y Proteínas con función antimicrobiana
10 - Salazar, M.H., Arenas, I., Corrales-Garcia, L.L., Miranda, R., Velez, S., Sanchez, J., Mendoza, K., Cleghorn, J., Zamudio, F.Z., Castillo, A., Possani, L.D., Corzo, G., Acosta, H. (2018). Venoms of Centruroides and Tityus species from Panama and their main toxic fractions. Toxicon, 141, 79-87.
13 - Corrales-Garcia,L., Ortiz,E., Castaneda-Delgado,J., Rivas-Santiago,B., Corzo,G. (2013). Bacterial expression and antibiotic activities of recombinant variants of human beta-defensins on pathogenic bacteria and M. tuberculosis. Protein Expression and Purification, 89 (1), 33-43.
15 - Corrales Garcia, Ligia Luz (2013). Beta defensinas humanas : expresion heterologa y actividad biologica . Instituto de Biotecnologia, Doctorado en Ciencias Bioquimicas, UNAM.
25 - Salazar, M.H., Arenas, I., Corrales-Garcia, L.L., Miranda, R., Velez, S., Sanchez, J., Mendoza, K., Cleghorn, J., Zamudio, F.Z., Castillo, A., Possani, L.D., Corzo, G., Acosta, H.. Venoms of Centruroides and Tityus species from Panama and their main toxic fractions. Toxicon, 141, 79-87.
29 - Corrales Garcia, Ligia Luz. Beta defensinas humanas : expresion heterologa y actividad biologica . Instituto de Biotecnologia, Doctorado en Ciencias Bioquimicas, UNAM.