Dr. Ricardo Martín Castro Acosta

• Tipo
  • Fecha
Artículo
2 - Calcines-Cruz, C., Olvera, A., Castro-Acosta, R.M., Zavala, G., Alagon, A., Trujillo-Roldan, M.A., Valdez-Cruz, N.A. (2018). Recombinant-phospholipase A2 production and architecture of inclusion bodies are affected by pH in Escherichia coli. International Journal of Biological Macromolecules, 108, 826-836.
Open Access Artículo
3 - Castellanos-Mendoza,A., Castro-Acosta,R.M., Olvera,A., Zavala,G., Mendoza-Vera,M., Garcia-Hernandez,E., Alagon,A., Trujillo-Roldan,M.A., Valdez-Cruz,N.A. (2014). Influence of pH control in the formation of inclusion bodies during production of recombinant sphingomyelinase-D in Escherichia coli. Microbial Cell Factories, 13 (1), 137.
Artículo
6 - Plascencia-Villa,G., Mena,J.A., Castro-Acosta,R.M., Fabian,J.C., Ramirez,O.T., Palomares,L.A. (2011). Strategies for the purification and characterization of protein scaffolds for the production of hybrid nanobiomaterials. Journal of Chromatography B: Analytical Technologies in the Biomedical and Life Sciences, 879 (15-16), 1105-1111.
Open Access Divulgación
8 - Castro-Acosta,R.M. (2015). Laboratorio de Análisis de Moléculas y Medicamentos Biotecnológicos, en apoyo a la biotecnología mexicana. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 3, 21-22.
Artículo
12 - Calcines-Cruz, C., Olvera, A., Castro-Acosta, R.M., Zavala, G., Alagon, A., Trujillo-Roldan, M.A., Valdez-Cruz, N.A.. Recombinant-phospholipase A2 production and architecture of inclusion bodies are affected by pH in Escherichia coli. International Journal of Biological Macromolecules, 108, 826-836.
Open Access Divulgación
13 - Castro-Acosta,R.M.. Laboratorio de Análisis de Moléculas y Medicamentos Biotecnológicos, en apoyo a la biotecnología mexicana. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 3, 21-22.