Dra. Mayra Guadalupe Avelar Frausto

• Tipo
  • Fecha
Open Access Artículo
1 - Romero-Natale,A., Palchetti,I., Avelar,M., Gonzalez-Vergara,E., Garate-Morales,J.L., Torres,E. (2019). Spectrophotometric detection of glyphosate in water by complex formation between bis 5-phenyldipyrrinate of nickel (II) and glyphosate. Water, 11 (4), 719.
Artículo
3 - Avelar, M., Olvera, C., Aceves-Zamudio, D., Folch, J.L., Ayala, M. (2017). Recombinant expression of a laccase from Coriolopsis gallica in Pichia pastoris using a modified alpha-factor preproleader. Protein Expression and Purification, 136, 14-19.
Open Access Divulgación nacional
5 - Ayala,M., Avelar,M. (2022). Contribuciones de cientificas en el area de la bioquimica. Quimiofilia Divulgación de la Ciencia Quimica, 25.
Open Access Divulgación
6 - Avelar-Fausto, M. (2017). Diseño de fármacos y enzimas por computadora. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 11, 6-9.
Open Access Divulgación nacional
8 - Ayala,M., Avelar,M.. Contribuciones de cientificas en el area de la bioquimica. Quimiofilia Divulgación de la Ciencia Quimica, 25.
Open Access Artículo
9 - Romero-Natale,A., Palchetti,I., Avelar,M., Gonzalez-Vergara,E., Garate-Morales,J.L., Torres,E.. Spectrophotometric detection of glyphosate in water by complex formation between bis 5-phenyldipyrrinate of nickel (II) and glyphosate. Water, 11 (4), 719.
Artículo
Open Access Divulgación
12 - Avelar-Fausto, M.. Diseño de fármacos y enzimas por computadora. Biotecnología en Movimiento. Revista de divulgación del Instituto de Biotecnología de la UNAM, 11, 6-9.